top of page
DSC_9407_edited.jpg

Cases

Ørestad Skole / København

Vi har testet i 12 klasser fra 4.-9. klasse og

i 6 forskellige fag. Eleverne var glad for effektiviteten og fokus på historiefortælling. De blev trænet i særlig aktiv lytning og fokus i klassen.

Lærerne delte deres oplevelse af at have meget ro i klasserne ved brug af School To Go.

"Det er super afslappende at lytte til, og også godt med meget fakta og effektive introduktioner".

- Elev i 5. klasse

Ørestad-Skole-3.webp

Møllevangskolen / Aarhus

Vi lavede en fokusgruppe med elever fra 4. klasse, og sad udenfor og testede School To Go. De oplyste, at de nød, at de kunne gå tilbage og lytte til undervisningen igen, hvis det var nødvendigt og forstod udemærket hvad

School To Go også betød.

Det er som at gå i skole, bare nemmere"

- Elev 4. klasse

Skærmbillede 2023-01-13 kl. 09.44.15.png

Heldagsskolen / Næstved

Vi testede i tre klasser, hvor eleverne bød

School To Go velkommen og delte deres perspektiver på undervisning og læring ved lydundervisning. De nød fleksibiliteten og basisundervisningen, hvor læreren herefter kan bygge oven på dette grundlæggende læringsværktøj.

"Kan vi bruge dette oftere? Det ville være fedt"
- Elev i 8. klasse.

HHS-Front-med-blomster-1-300x225.jpeg

Herlufsholm Skole / Næstved

School To Go fik en varm velkomst på Herlufsholm Skole, og vi lavede en test i en klasse, hvor eleverne udtalte, at de forstod indholdet i episoderne, samt forstod hvad opgaverne gik ud på.
 

"Vi forstod det hele, og der var også let at forstå opgaverne"

- Elev i 9. klasse

Herlufsholm-Kostskole.jpeg

Hunderupskolen / Odense

Vi havde en god samtale med ledelsen, og de delte deres perspektiver på moderne online undervisningsmateriale, og vidensdelte om  at brug af multimodalitet og variation er en god måde at holde eleverne interesserede i skolearbejde.

"Variation er nødvendig for at holde skolen sjov for eleverne"

- Skoleinspektør

301544384_414769513972577_2959951458694368128_n.jpeg

Hældagerskolen / Vejle

Vi besøgte en 6. klasse, hvor eleverne efter en kort introduktion arbejdede meget koncentreret med episoden og opgaverne. Nogle af eleverne fortalte, at de gerne ville bruge det derhjemme som opgradering af deres færdigheder.

"Vi vil også gerne bruge det derhjemme"

- Elev i 6. klasse

title-mangler.webp
bottom of page