top of page

Hjemmeskoling i samarbejde

Vi kan ikke gå igennem livet alene. I faget samarbejde giver vi børnene de nødvendige værktøjer til at udvikle effektive og respektfulde samarbejdsevner.

Fagets formål og pensum

Vi har taget udgangspunkt i statens, og herunder undervisningsministeriets, formål og vejledende retningslinjer og læringsmål for grundlæggende undervisningsindhold, så vi sikrer at følge obligatorisk og vigtig læring er rammen for undervisningen og passer til alderstrinnet. Pensum er opdateret til 2024 og er dermed sikret den nyeste viden og metoder.  Vi har også samlet pensumoverblikket for jer, så I kan følge med i hvad man skal kunne. Vi henviser til beskrivelse af fagets formål og det fulde pensumoversigt her:

Stærke samarbejdsevner og konflikthåndtering

I undervisningen lærer vi om gruppedynamik, ledelse, konflikthåndtering og brugen af digitale samarbejdsværktøjer. Gennem praktiske øvelser vil børnene forstå vigtigheden af inklusion, diversitet og etik i teams, og hvordan de kan anvende samarbejde til at løse komplekse problemer.

Inkluderende og støttende samarbejdskultur

Vi styrker børnenes evne til at arbejde i teams, hvilket er en essentiel færdighed i både det akademiske og professionelle liv. Vi hjælper med at navigere i digitale og virtuelle teams, forbedre kommunikationsfærdigheder og håndtere konflikter konstruktivt. 

​

Med fokus på inklusion og diversitet lærer børnene at skabe en inkluderende og støttende samarbejdskultur, der fremmer produktivitet og innovation.

Individuelle læringsbehov

Vi har skabt en platform, som er skræddersyet til at imødekomme barnets individuelle læringsbehov. Det gør os til en ideel løsning for både forældre, der ønsker at hjemmeskole jeres barn, og for jer, der søger ekstra støtte til specifikke fag.

Hvordan kommer I i gang?

I kan tilmelde jer online eller kontakte os for mere information om vores undervisning i samarbejde via vores hjemmeside eller e-mail. Vi glæder os til at hjælpe med at udvikle stærke samarbejdsevner og skabe effektive teams.

bottom of page